torsdag 1 september 2011

Ja, här ligger jag i soffan o gottar mig.
Mamma åker ju imorgon i två hela dagar..(e de nåt o lipa över liksom)
Men jag är glad för det blev mycket bus o mys innan jag däckade brevid henne i soffan.

Farmor har passat mig i ett par timmar ikväll för mamma var iväg på nåt som gjorde henne väldigt svettig (örk)
Sen var mormor o passade mig nån timme innan idag för mamma skulle bli fin i håret o sen var farfar här innan idag och vi var på Thaien och åt lunch, men han bjöd inte. Konstigt va? Haha! Skojar bara farfar. Jag äter ju inte Thai än så vi kan vänta tills dess.

3favoriter har jag alltså spenderat mycket tid med idag! (utöver de vanliga två) bara morfar som saknas, får ta en premiär runda i lastabilen snart.

Tack för hjälpen och för bus med mig idag mina favorittjejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar