torsdag 23 juni 2011

Hedda


Försökte skriva igår och berätta att min kusin Hedda var här i Tisdags. Men det funkade inte..
Vi myste i alla fall i köksfotöljen ihop och kollade på Katten Gustaf.







 Sen lånade Hedda min gåstol, asså hon e tokig. Kolla hennes ben är alldeles för långa! Snyggast var när det kom en tröskel då lyfte hon upp vagnen och gick över. Hihi hon är rolig.

 Sen var det dags för dagens ljuspunkt. Bananpure'.

Har inte fått nån sån kul kletig mat nu på några dagar.. Kanske är för att jag är sjuk, jag fick i alla fall lite äppeljuice på en sked igår som doktorn tipsat om.
Det gick tydligen hem bättre än isglass hos mamma..
Men det är lungt, det var gott!
Sen gav Pappa mig ett par skedar av vatten oxå fast med bubblor i! Det var skithäftigt!
Skrattade nästan brallan av mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar