onsdag 8 juni 2011

Ville!

Idag fyller min allra största kusin Ville 6år! Grattis!



Jag ska ta med kameran så får ni se ikväll eller imorgon hur vi hade det i Kristianstad. Ja för han bor ju där, min kusin Ville.. Med sin lillasyster Isa. Som ni ser på bilden när jag var liten o skiten. Nu är man ju fett stor.

Lite bilder sålänge?
 
 Här visar man charmen för Ida som ska ge mig en kompis i Oktober!
Och hon bakom heter oxå Ida, hon ska ge mig en kompis om några veckor!! Kenneth ska han heta.

 Här har Farfar pimpat min vagn.TTT!

 Här lyfter min favvo farbror upp mig o visar vilken king man är!

 Badar i diskbaljan på Öland.
 Första havsdoppet! Mormor introducerar mig..
 Här hos min solbrända Moffa!
 Badar med morsan.

 Lite svalkande mango/äpple dessert i den djuuuuuriska värmen!
 Matchade kläderna med farsan denna dagen!


Och mamma...


Fick ett gosedjur avFarmor som verkligen verkar gilla mig, han liksom ligger på mig jämt! Tur han är gosig!


Nu ska jag be om lite mjölk sen ska jag åka till Ville!
Ha en fantastisk dag!
Puss Hhh


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar