torsdag 26 januari 2012

Nytt år, nya möjligheter.

Goddagens.
Jag tänker inte fråga om ni saknat mig för det vet jag att ni har, många har varit missnöjda med min paus men ni vet alla viktiga människor behöver en paus ibland.
Men nu kör vi igång igen.
Ja vad fan har hänt sen sist då undrar ni. Jag med faktiskt.. Vi kollar upp lite bilder..

Det började med att morsan försökte få till julkort som hon skulle skicka ut till nära och kära. Jag var inte så intresserad, även om hon mutat mig med polkagris.

Men kolla killen, här har man knäppt upp lite vid låret för o få till lite hetta i bilden..
(Ni som fick julkort, ja det är denna bilden, morsan är en jävel i Paint..)
Hon tyckte det var opassande att visa hud.


 Med hattarna på sne' sjunger man väl i jul?



Här ser ni att jag ger upp.



Ebba och jag fick en varsin bil i julklapp av Mormor & Morfar


Jag tog en bärs hos Farfar
(Nej det är ingen öl i, nej jag skar mig inte på tungan)

Farfar vann i Yatzi


Flickorna fick en varsin snel hest.


Jag har testat på ett godis här, inte farligt med färgämnen där i..


Och testat på pizza. Det var ju sååådär asaballagott.




Det var allt för idag mina vänner.
Hörs imorgon. Nya galna upptåg!

1 kommentar:

  1. Fan sa gott du verkar haft det gubbis.
    Ta du med dig morsan ner snart? Jag måste få knipa dig lite i det där goa lauret och kyssa di goe kinderna. Ja, du kan gott räkna med en och annan kyss på monna me!
    Puss!

    SvaraRadera