fredag 27 januari 2012

Väggabadet.

Vi var på väggabadet idag, jag & Mamma..

Det var bara jag som var barn, tillsammans med en flicka som var en sisådär 2fräscha år.. Jag skulle impa med min litte fyllegubbe sexiga stil för henne nu när man lärt sig ta några steg.. Sagt och gjort så smajlar jag upp mig och går över bassängen och sen BANG! missade jag ett steg och flög med munnen rakt på poolkanten. Visst fan blev jag lite tårögd, ni vet, har aldrig smakat blod innan.

Så mamma var full av blod och jag var full av blod, Flickans Pappa skrek på henne -VAD HAR DU GJORT.
Men mamma som redan hade fått så dåligt samvete vid detta laget att vi åkte och badade, lr nej så pass att hon ångrade att hon stigit upp med mig imorse. klarade inte av att se att flickan fick skällning för mitt stajlande så vi fick stanna och förklara för pappan att hon inte gjort något mer än o stå och vara söt.

Men Mamma hade köpt en MER innan vi gick in o badade så det lugnade sig när jag svalde väck blodet med den. Så nu firar jag in Fredagen med fläskläpp, ser lite häftigt ut, får nog ut o ragga imorgon igen..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar