torsdag 9 augusti 2012

   
Idag efter förskolan (måste lära mig sluta säga dagis..) så drog jag, Ma & Pa, Björn, Hedda och Ebba ut och grillade på Östra bokö. Väldigt trevligt!



















 B fick en korv med köttbullar på. Hade han nog ångest sen när han fick säga att köttbullarna var slut till Hedda när hon sa att hon ville ha mer.


 Mammas knä var ofta upptaget men det gör inget. Sitter där rätt ofta ju.
 Vi skulle bada men det blev mer ''känna på vattnet'' typ 11grader.

 Jag är inte frusen av mig. alls. precis som Pappa. Så det gick rätt bra ändå. Men jag gick inte längre ner för då hade nog pillen ramlat av.


Vi körde hem till mitt och badade bubbelbad istället innan läggdags så vi blev varma igen.
Var lite trötta i båten hem om man säger så..



Tack för idag Heddis o Ebba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar