torsdag 9 augusti 2012

Öland.

Ja här kommer lite utvalda bilder ifrån semestern på Öland dårå.


 Eftersom Pappa och Morbror Björn hade Emil mysse när dom var små skulle jag med ha en. Hate it. Den är fett obekväm, men tack ändå liksom.
 En kväll när jag skulle sova skulle de ''stora'' testa på RISK. Bara det att dom fattade ingenting och fick sedan reda på att spelet var för barn. Fel fel fel.
 Sen första dagen Jag och Ma kom. Var det bad. Ser ut som det är ca 10grader ute på bilderna men det var fett varmt.
 Hoppelihopp.

 knappt insmord. Ändå är man brunare än båda Ma o Pa nu..
 Aaaw loveboat.
 Hedda är bäst på att dansa. Hon kommer nog vara med i karnevalståget tror jag.

 Ölands djurpark!

 Dessa var icke trevliga. Nej nej nej sa jag bara och skakade på huvudet.
 Björn och Hedda åker en sjuk rutchbana. Tror inte den var lämpad för 4a åringar men hon älskade det..
 Typ lika mycket som jag älskade denna..
 Och Morfar älskade på sitt vis...

 Och badkruka som han är fick han som uppgift att lägga mig och Ebba för vila en stund.
 Sen var det dags för karuseller, morfar skrek som ett litet barn... I en barnkarusell....
 Dada!

 Det här mina vänner är ingen vanlig syn.....


 Badmonster kallar dom mig.




 Här leker vi att vi är bilar. En favoritlek jag har.. Och morfar gillar ju bilar så det är en rätt given lek..
 Hedda modig!
 Nyvaken glasspojke
 Ebba i karusell med sina kusiner.
 Bilkarusell. say no more..

 En annan favorit hos mig. Kanske kan erkänna att jag blev rätt förbannad när vi skulle gå därifrån.


Här har pappa säckat ihop i förtältet. Gör allt jag kan för o få med han ut på en löprunda..



Fantastisk mini weekend på Grönhags camping!
Vi avslutade allt med middag på Klintas Bykrog, mamma fick äntligen sin Black Rock, det godaste hon ätit. Så ni vet.. Om ni ska dit någon gång.
Men FYI man får inte ha med sig barnvagnar in, sist vi var på öland och jag var en sisådär 4mån och sov i vagnen (för klockan var läggdags) tyckte servitrisen att jag skulle sitta i barnstol och vagnen stå utanför, man bah ah nej.. Så lite konstigt bemötande ibland men goooood mat!


Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar