tisdag 24 maj 2011

My homeboys Elliot & Neville.

Hej nya bloggen!

Har försökt lära mig lite hur detta funkar, även testat det här med bloggdesign, inte riktigt min grej så får testa igen när man blivit lite mer fingerfärdig om ett par månader..
Hoppas ni kommer trivas här på min sida, vi kör en test och ser om jag har tid med detta mellan mjölk-lapning och alla besök mamma tvingar på mig..

Men idag var det ett kul besök! Mamma fattade nog när jag önskade att Neville och Elliot skulle komma inom en dag! Så idag var dom här!

 Neville var lite svårflörtad så jag drog till med ett par rövare..




 Jag tyckte själv att jag var väldigt rolig men nej han var inte lätt publik alltså..


 

Sen visade Neville upp sina vita strumpor som liksom var astjocka o mycket vitare än vad min mamma lyckas hålla mina..
Så jag körde en rövare till om mina randiga strumpor och då var det precis som att han gick tillbaka till o vara svårflörtad igen..





Sen Elliot ville jag inte ta någon bild på för han var lite vulgär, släpade sin bara skinka runt på matsalsgolvet, jag fick mig ett gott skratt men det är inget för barnvänliga bloggar, så bjuder på en bild hans mamma hade på honom istället.




Så, nu har vi kört första inlägget, gick ju bra!
Nu ska jag be mamma skaka mig i vagnen lite så jag får vila innan pappa kommer hem!

Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar