torsdag 26 maj 2011

Usch.

Ja, jag skrev ju att jag skulle hämta spjälsäng.. Blir ett par nätter till i vaggan tydligen, Morsan shoppade loss och fyllde bilen med blommor istället, dock inte mig emot. I lööööv blommor!
Så när jag vaknade där under vagnen och hade blommor över mig sken jag som en sol och alla andra tanter(!) som var på Solhaga och handlade blommor berättade jag om hur fina mina blommor var som jag hade ovanför mig, högt och tydligt.
Här vet man inte att himlen är runt hörnet..








Ja sen när vi hängt där i två timmar så var vi på Biltema och köpte bottenfärg till båten, det tog ju sina lilla tid för att eeehh....Mamma är ju tjej.. Och skulle handla båtfärg.. Ja ni fattar.
Sen blev fruntimret SÅKLART kissnödig och efter att jag kom så måste tydligen toaletten finnas inom ett kort avstånd, så hon slängde upp mig på magen i bärselen och in på det här matstället Mc.d där dom precis tvättat golvet så vi höll på o drattla dit, sen sätter sig kwinnan på toaletten med mig kvar i selen! Herregud!
Där satt jag o stirrade på henne oförståligt när hon kissade!
Hade svårt att se henne i ögonen på hela dagen sen..
Att hon inte tar en blöja? Såå mycket smidigare..






Men nu fick jag äntligen komma hem o slänga av mig brallorna och sova lite i lugn o ro.
Nedrans kvinna till o hålla igång!












Ja förresten.. Svängde inom morfar oxå. Många som säger att vi är lika.. Men jag vet inte, är han inte lite väl brun?










Sov gott alla lovers där ute!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar