onsdag 25 maj 2011

Sprutor.

Japp, då har jag varit och tagit tremånaderssprutor som man tar för några sjukdomar som jag inte har koll på.. Alls..
Men det gick väl bra, blev lite sur på sköterskan Ingrid på BVC, jag skrek inte men jag sa ett par val valda ord till henne efter vill jag lova. Väcka mig i vagnen när regnet smattrar mot mina prinskorvsfingrar. Fyyy.


Men nu är jag glad igen, ligger o sover i vagnen
(hur kan du då skriva här tänker ni.. Aaa det kan ni ju fundera på..)
Mamma har lovat mig lite gröt när jag vaknar, HAHA nu kommer hon bli skitsur för att jag sa det till er för ni kommer tycka hon är så himla oansvarig som ger mig gröt en månad för tidigt!
haha oj så kul!

Men jag ska tala om för er att i min mammas behag är det nog grädde istället för mjölk för idag vägde jag tamejfan 7100g! Tungviktare ju!
 
Såå fin tjej hänger det i taket hos Ingrid. Synd att inte pappa var med så jag kunde visa honom hur snygg hon är, får berätta det sen..

Här äter jag min första gröt i förrgår, var snälla mot mamma nu.




So long suckers!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar