måndag 1 augusti 2011

Fick ett kvällsbad i kökshon innan jag skulle sova, hade doppat fötterna o pillesnoppen i havet o sen hade pappa klippt gräset och jag tog en promenix i det, sen var jag grön om fötterna. Så då fick jag bada.
Ser ni havet i bakgrunden? Ni kanske har förstått att vi är hos farmor o farfar, lr ja, vi har ju egen stuga på kullen så vi har semester i min familj. Pappa är ledig från jobbet. (typ...) när mamma skäller på honom så säger han bara "jobbar bara lite, gör det som är kul"
Mmm semester hette det visst ;-)

Vi har det kanon och imorgon kommer Wille hit! Och min andra polare som fortfarande simmar runt i sin mammas livmoder, han är inte riktigt torr bakom öronen om man säger så... Hahaha!
De vuxna ska äta kräftor sen hörde jag mamma prata om systemet med.. Undrar vad dom säljer för gott där..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar