måndag 8 augusti 2011

Här kommer lite bilder från vår semester ute hos Farmor o Farfar i vår stuga på Västra Bokö, Karlshamns skärgård. Även bilder från i Lördags då Mammas o Pappas familjer samlades för att fira för att jag kommit till dom. Trevlig syn.



 Badning i baljan!

 Fick ju en gunga av farfar en dag, mycket roligt!


 Frulle med morsan på vår lilla altan!

 Sen kom Mormor o hälsade på med vetelängd en dag!

 Min Polare Jeppe klippte lite gräs.. Och så.....

 Farfar hänger ballonger..



 Farmor och jag lekte i sängen! Undrar vem som tyckte det var roligast.. Hihi

 Ett litet skepp kommer lastat!
Det här är vår lilla båt, Vind heter den. Sen har vi ju en snabb med..
Men den lånar man inte ut till dom man inte känner. haha
 Jag o bästaste fabro Pää!


 
Ett stort skepp kommer lastat! Detta är min Farfars fine båt. Fylgia heter den.





 Här ska min Fadder (Morbror Björn) plantera ett träd till mig, men på bilden av dömma ser det lite svajjigt ut...


 Söta kusin Ebba!
 Per, gammlamormor o Pappa
 Jag o gammlamormor, Pappas mormor.
 Emma och Ebba
 Snygga kusin Isa.
 Jag och min Moster Emma.
 Farfar steker sill på altanen



Hedda och hennes pappa.

 Hedda hjälper till lite med trädet..
 Snygga pojkar. Farfar, Jeppe och kusin Ville.
 Den här bilden ska jag nog förstora! sexiga tre. Gammlamorfar, Farmor o Morfar

 Mina tre favvo tjer i gungsoffan! Att den höll?! Haha
 Gammlamorfar Börje!


 Jeppe och Isa. Tror dom är lite kära...

 Gammla mormor Ingegerd spanar snygga surfare, hihi
Jesper och Farfar.









Tack alla inblande i min Namngivningsdag! Den var helt fantastisk! Synd o säga att jag kommer minnas den i resten av mitt liv, men jag vet att Mamma o Pappa kommer göra det så dom berättar nog för mig hur kul vi hade.

Älskar er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar