torsdag 25 augusti 2011

Nästa vecka ska jag iväg o simma, lr ja.. Babysim. Blir väl mer leka liksom. Simning o detta kommer väl om några år.
Ska då göra som farsan o hans polare Nico. Dom gick på dykning men sen kom dom på att det var för töntar så dom slutade. Jag kan tycka då att det passat dom. Haha!

Skämt osidå! Mamma är lite nervös för detta, inte för att jag ska bada för det har jag ju gjort innan men för hon är på Ullared den dagen så Pappa ska dit med mig. Skitkul ju! Tycker jag o pappa.... Första dagen är en informationsdag, och känner ni min pappa så förstår ni nu varför mamma är orolig. Han kommer inte minnas mycket av informationen.
Vi får ta med någon inspelningsmojäng..

Nä, mamma är faktiskt glad att vi ska vara själva 2dagar(yes hon ska sova över med Moster Emma, Svägerska Emma o Mormor) i Ullared.
Hon säger att hon inte är ett dugg orolig, och det är inte jag o Pappa heller, vi ska ha hur ball som helst!
Bara vi två!

Och bilden, det är en kopia mamma tagit till Pappa på reglerna på badhuset, hon är nog orolig att parkerar fel eller att han inte kommer tvätta könet.

Tur vi har Mamma, som håller ordning på oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar