måndag 5 mars 2012

AMS

Vi var ute o cyklade en runda innan, då cyklade vi inom arbetsförmedlingen så mamma anmälde sig där ( eftersom hon bara ska jobba 75% så
måste man göra det för att skydda sin SGI hos försäkringskassan..)
(om jag skulle få ett syskon någon dag...)

I vilket fall som helst så var det nog inte poppis att ha med sig barn vid sådana ärenden.. Först.
Sen när jag visade vilken duktig pojke jag är som satt så tyst och försynt, så började han själv prata om
Sitt barnbarn som kom förra veckan. Kul kommentar han gav mig oxå..

-du e.. Hur gammal är han?
-1 år.
-hur stor var han egentligen när han föddes?!
-4200g
-WOOW mitt barnbarn vägde 2400g.

Möta han i en boxningsmatch på skolgården om några år då..
Nej jag skojar bara. Det var en trevlig Farfar som hjälpte mamma idag på AMS. Och det mina vänner, är ovanligt.

På bilden äter jag stuvade makkisar
Med köttbullar. En favvis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar