måndag 5 mars 2012

Jobb.

Ja så var det dags för Mamma att börja jobba imorgon.. Pappa ska vara Pappaledig en dag i veckan då mamma jobbar dygn, Åker hemifrån på morgonen och kommer hem morgonen efter.

Pappa är helt salig och överlycklig men blandat med lite nervös.. Varför fattar jag inte för han har varit själv med mig många gånger, kanske lite speciellt för honom..?

Mamma har aldrig tyckt det varit överdrivet jobbigt att vara ifrån mig en dag, när hon vet att Pappa är hos mig.
Och har faktiskt aldrig sagt vad vi ska göra, när vi ska göra det och vad jag ska ha på mig osv.
Hör och häpna liksom. Haha.

Det kommer nog bli bra. Jag gissar på att dagen kommer se ut såhär.

Äta frulle -Hockeypulver
Leka- Landhockey
Vila- klädsel- utrustning
Lunch- En burgare i kiosken
Leka- Xbox
Mellanmål- en Cherry Coke
Åka på hockey
Middag- räkmacka på Börjes.
Somna i bilen iklädd Taif tröja och Taif mössa.

Lycka till på jobbet Morsan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar