onsdag 22 februari 2012

Skit med.

Jahap.
Då kommer dagens tips till mina polares föräldrar.
Ge aldrig den här juicen om man Inte! Har problem med magen.
Jag har inga problem med magen. Men inatt hade jag det... Efter att jag fick en sån här till middagen igår.

03.00 vaknade jag. Ma & Pa väldigt yrvakna och fattade ingenting, jag var ju inte ledsen lr så men jag fick iaf en flaska välling.. Mm och det satte ju inte fart på magen menar jag.....
Så kl 04 var det dags för ett blöjbyte, i sängen, jag tror pappa gjorde av med 20tvättservetter..
Och vid 05.00 kakkade jag igen osv, osv. Detta har resulterat i att vi alla varit vakna sedan klockan 3 inatt och när pappa gick till jobbet blev jag trött och somnade.
Haha! Kan dom ha, en natt dör dom ju inte av att vara vakna.
Jag hörde när mamma sa till mormor igår att "jag sover nästan för många timmar om natten"
Mm nu fick hon så hon teg.
Okej, lite synd om Pappa är det.. Tur han älskar sitt jobb, han får lägga sig tidigt med mig ikväll.

Nu ska jag sova ruset av mig sen är det dags att slänga på sig TTT tröjan för Farfars skull idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar