lördag 4 februari 2012

Jag vill ha nytt!

Hektiskt dag idag! För mamma....
Först var jag sådär monster pigg kl 07, upp o ge morsan lite kaffe och mig en flarra välling, sen frukost, väcka Pappa, mamma på loppis, jag o pappa somnade, mamma kommer hem, blir uttråkad, åker o simmar, lagar lunch, vi vaknar, busar, äta lunch, mamma vilar medans jag o pappa tar en dusch, upp o hoppa o dricka kaffe, farfar o Jeppe kom, busa, pappa åker på hockey, mamma dammsuger upp efter mitt och Lottas krig med ett rånpaket och ett paket med riskakor,
Nu har jag somnat ute i trädgården och mamma sitter och väntar på alla 9 vuxna och 3barn som ska komma ikväll! Bara sådär, 10pers för o mysa en lördag hemma hos oss. Kul!
Bilder är lite av min Mammas loppisfynd, stormlyktan har hon köpt till MITT rum? va fan köper man gamla grejer för?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar