söndag 26 februari 2012

Mitt kalas!

 Ja här kommer lite fler bilder ifrån Min fullspäckade helg.
Fredagen började ju med välling på sängen och skönsång och senare kalas med hela tjocka släkten och på Lördagen (igår) kom Willhelm och Nelly med deras föräldrar, Tess och Jeppe. Middag med dans.

Av Ville & Isa fick jag en svart gitarr.Cool va.
Lätt o dra ett snyggt riff på den.
 Världens finaste Lotta var redo i fönsterkarmen på alla som skulle komma.

 Fin skjortan på! Första gången jag har skjorta.. Inte riktigt mina föräldrars stil men dom fattade nog nu att det var lite min grej..
 En puss med Isa.
 En evig väntan på paket mellan gångerna..

 Morsan hade bakat tårtan, den var kalasgod såklart.

 Snålt att lämna kvar pappret på chokladen..?

 Vad ska man nu göra? Pappa blåste ju ut ljuset själv när han sjöng för mig? Sjysst..

 Hedda stod för våffelätandet hela dagen. Hon skulle kunna tävla i det tror jag.. Som hennes Pappa alltid gjorde med munkar på Mörrums 11Maj marknad varje år..

 Alltså väääärldens roligaste present, 200 bollar som Mamma hällde ut på golvet (vilket hon ångrade efter en kvart sådär (det blev bollkrig mellan barn, Pappa, Mamma, morbror Björn, Farbror Per och Mormor..)
Dagen efter när vi vaknade var det bollar överallt.. Mamma trodde hon plockat upp alla men Björn hade så snällt lagt ner två stycken i varje låda, blomma, mikron, köksskåp u name it..
 Denna aktivitetsleksak fick jag av Farbror Per, väldigt underhållande, det kan ni se på resten av bilderna..
 Ebba diggar den..

 En fotölj fick jag oxå, DEN VA NAJS!

 AH ligga o dra sig, lik Pappa va?
haha
 Fick mina första Converse skor av Tess!

 Wille lekte med mig en stund. Ser ni vad stor han blivit? Snart ska vi leka krig och jaga brudar ihop.

 Nelly hjälpte till oxå!

 Tess och jag!
Tack Mamma för allt du gjort denna helgen, bakat, handlat, städat *4, plockat bollar osv.
Och tack Mamma för att du är så underbar, söt och snäll!



Hahaha, det var någon som snodde tangentbordet där under den senaste bilden, ni fattade det va?




Tack alla som kom och gjorde min första födelsedag
 såå underbar och kul!
Love you! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar